Mycket é det!

Oj vad längesen det var jag bloggade, men först var det ju tenta som helt o hållet grusade mina nyttighetsplaner, jag försökte men det är omöjligt att plugga utan kaffe o choklad! så det så! haha, men nu är tentan gjord och jag vet i tusan hur det gick, kan gått hur som helst, får förhoppningsvis svar i veckan som kommer. Håll tummarna! Efter tentan var det Hildas examensfest, huuur kul som helst, alla tävlade o dansade för glatta livet! Sen jobbade jag hela helgen o i måndags åkte jag hem till Nöbbele, slappade, läste, firade Marielles student, hejade fram sverge till seger, firade två kusiner som fyllde år förra veckan o massa mer. Sen åkte jag tillbaka till Kalmar i onsdags kväll. Bara för att upptäcka att anna var hemma i ingelstad nu så jag åkte tillbaka idag, haha. Men bara över dagen, vi gick på stan o handlade lite, jag köpte nattcreme på BodyShop, en tröja på H&Ms rea som jag spanat på länge, ett bar assnygga skor till halva priset oh så fick jag en inpregneringsspray på köpet eftersom skorna var lite fläckiga! gött! På väg hem från tåget hittade jag en skjorta på H&Ms rea i kalmar som jag oxå spanat in ett tag! gött igen. Sen köpte jag dill o gick hem o kokte nypotatis som jag nu har mumsat i mig! japp, där har ni mitt liv de senaste dagarna!

Imon börjar allvaret, jobb från nio till sex, skulle egentligen börjar vid tolv men är ju under utbildning lite nu så ska lära mig öppningen o kontoret imon. sen blir det till att köra i ilfart hem o kolla sverige-spanien! heja heja!!

Allvaret börjar även med tanke på nyttigheter, jag skulle gissa att jag har ungefär 4 kg att gå av mig innan jag är i smaljeansen, det ska inte behöva ta så många veckor så nu jäklar ska det köras! Det enda som är lite kämpigt så här års är de ljuvliga underbara färskpotatisen, med lite smör o salt kan jag äta de som godis! Det kommer bli MYCKET svårt att motstå de små frestelserna, men det är bara att kämpa på! Om jag inte minns fel så har jag fryst lasagne med squash i frysen som jag kan ta med mig till jobbet imon! Gött! sen är jag ledig på mån o ska nog laga en kesopoizza då som jag kan ha med mig några dagar nästa vecka!! fint det! jag tackar anna som är så duktig och ger mig så mycket sug att fixa det jag oxå!! Nu kör vi!

Avspark i matchen mellan Holland-Frankrike nu, jag tror jag hejar lite på Holland faktiskt!
ha en skön fredag alla!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback