Lönehelg...

...fast det märks inte så mkt för mig tycker jag. Hade massa räkningar denna månaden så det sinar redan på kontot, efter ett par inköp av jackor och lite annat förståss. jag hade velat klä upp mig och gå iväg på fest i högklackat med en systemkasse ihanden, men icke sa nicke. I går kväll var det fredagslugnt med Q, somnade som en stock och var uppe tidigt idag för jag skulle jobba. Hade helt sjuuukt mkt att göra på HM idag, märks att folk har fått pengar. Jobba i hundranittio hela dagen, kom hem med världens huvudvärk och gick direkt en långrunda med Q i hopp om att den skulle släppa av lite frisk luft, det gjorde den inte, men med mozzarella i magen och även en ipren på maten, lade jag mig tillrätta i soffan för att slappna av lite, somnade till jag tror det var deal or no deal, vaknade typ halv tolv som en död sill. Så nu ska jag gå o lägga mig i sängen o fortsätta sova... fy bubblan vilken trist helg det har varit, o jag som skulle gått på hårdrockskonsert ikväll...med hanna, men hon blv lite krasslig o åkte hem för att bli ompysslad i v-vik

Imon ska jag upp tidigt igen och åka hem till nöbbele. Blir lek med William o Milton först, o kaffe med fannie. sen kanske en skogspromenad med Q o päronen.

Det enda roliga som hänt i helen var ett par snygga inköp jag gjorde idag... lägger upp bilder på de här... köpte ven en sjal och ett halsband, men det fanns inga bilder på de...


Sådär...var bara tvungen att skriva av mig lite
Nu blir det bingen igen, jag saknar maja o längtar till jul!
ZZzzzz... /e

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jobbade du på Öland i helgen? Jag var där i lördags men såg inte dig:P

2007-10-01 @ 18:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback