Äntligen!

Jag vet att många (!?) har saknat mitt bloggande... haha, eller egentligen kanske det inte är en enda som gjort det. jaja, nu är jag tillbaka iaf, men full kraft. Blir en liten bildkavalkad över vad som hänt sen sist, en bild säger ju mer än tusen ord!


Veckan i Nidri var helt fantastisk, varmt o skönt men vinet var kallt!


Kusin-Axel och kusin-William var o hälsade på en dag, vi var på slottet och xl-labbet. Tror dock att maja, jag och ulrika hade minst lika kul som småfolket!


Vi hade hej-då-fest för maja som numera hänger på de thailändska stränderna, blir biten av tigrar och går på fullmoonparty.


Och det sista som har hänt sen sist är att jag köpt två par jackor, pengarna rullar, men jag behöver verkligen dessa. Annars hade det blivit en kall vinter!

I går åkte Patrik till polen på klass(!)resa så jag har lugn hela med qvintus. ska jobba imon och sen åker jag hem en liten sväng på söndag! Vi hade livsfarlig gruppövning idag, jag o hanna hade duktigt nog gjort alla (nästan) frågorna och hade sånt flyt att vi fick enkla frågor att svara på båda rundorna! gött! vi firade med en burgare på donken, sen handlade jag jackan på H&M, godis på Tures och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, händer det ngt ikväll? något som innefattar idol? =)

Jag ska iaf äta mozzarella först och sen får vi se... imon är det hårdrockskonsert med olles band, weey!
Äntligen fredag!!
Pussiluring
/e

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vad roligt att du börjat blogga igen!:)

2007-09-30 @ 12:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback