En väldigt rolig lek...

Jag har börjat räkna bilnummer igen, så himla lätt att fastna i det...
Okej, här kommer reglerna:

Det gäller alltså att räkna bilnummer från ett till hundra och man börjar såklart på ett! Så när du har sett en bil med registreringsnumret 001 är det dags att börja leta efter 002...osv till 100 (eller så långt du nu vill köra!) Man måste se bilarna i ordning så en 003 är inte till glädje innan du sett 002. =) Jag såg min 004 idag så nu håller jag utkik efter 005, har en 006 i parkeringsgaraget här i huset så det är bra! Hihi!

Förra gången jag körde den här leken kom jag till typ 060 eller nåt... får se hur länge man pallar denna gången!
Bli medlem på
www.platespotting.com och go nuts!! =P

Nu ska jag äta nypotatis, idag igen! jag skulle nog kunna äta det jämt, är ju helt sjukt gott!!

Ut o leta bilnummer nu!! =)
e.

image39

Kommentarer
Postat av: Hildas mams

Haha! Om du har tur så kanske du får syn på 007 på torsdag eller fredag. Det har nämligen jag på min bil. ska ev. hämta Hilda för vidare transport till Kroatien, samtidigt som jag lämnar vovvar till mor o far.
Ha en skön sommar. Hälsa P o Q!
Vi kanske syns senare i sommar, vem vet?

2007-05-30 @ 00:09:19
Postat av: svampinfektion.se

haha såg en som hette "PMS"

2007-07-02 @ 12:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback