8 dagar till Sommarlovet!

Det är helt sjukt vad fort den här terminen gått!! Men ska bli sååå skönt med sommarlov! Är ju ledig ganska mkt i början av sommaren oxå så det är lite extra skönt! Då ska jag bara sola o bada o njuta av att vara ledig! :)

Idag har jag varit en sväng i skolan och haft den första givande didaktiklektionen under min tre år på högskolan! Så det var helt okej, sen cyklade jag hem o tog det lite lungt, gick en runda med Q och sen har jag faktiskt börjat tentaplugga! känns skönt att ha kommit igång!

O stackars Hanna har fått öroninflammation, så himla trist, men hoppas lite dundermedicin kan få bukt med det snart. Jag håller tummarna för det iaf! :) Du måste ju bli frisk till fre, då är det ju tenta, och inte bara det, tidernas tentaslask/grillfest/klassfest kommer gå av stapeln, då ska vi fira sommarlovet ordentligt!! Tjohoo!

Annars trivs jag finfint med det mesta, borde städa lite här hemma egentligen, men orkar verkligen inte idag (heller) så tänkte lägga mig i soffan och ha tv-kväll, är ju lyxfällan ikväll, så himla roligt program, folk är så blåsta!! haha!

Just det, i helgen kommer det hända massa roliga saker... ska fira olivers konfirmation och sen på lör-kväll så ska jag o patrik till frida o johan o dricka lite vin.... så himla trevligt, var ju hundra år sen vi träffades! Så det ser jag verkligen fram emot!

Mot tv-soffan....
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback