Kanske inte... (7)

Kanske inte var helt frisk ändå.... har hostat så in i ... idag, fast en annan slags hosta, mer från magen lixom, så varje host gör nu så ont att jag tror jag ska explodera! Men jag tror jag kan bita ihop för jag kommer iaf få ett G av handledaren om jag bara klarar av att vara där o såklart hålla i lektioner sista 7 dagarna. Vill jag få Vg så kommer jag behöva ta igen det jag missat, och visst, ett Vg hade kännts gött, men jag blir nöjd bara jag slipper ta igen, för det hinner jag inte innan jul! Imon ska jag berätta om Frankrike och på fredag om Engelbrekt och upproret... spännande, men jag kan ingenting... ska googla runt lite nu och se vad jag kan hitta!

Det är lite synd att jag inte kommer hinna vila nåt i helgen... det är ju såklart julskyltning så jag ska jobba både lördag o söndag. Visserligen bara till fyra, kvällarna blir uppvilningsperiod för mig.... ååååh, jag brukar aldrig vara sjuk så här länge... 3-4 dagar max, sen är jag frisk igen! Nu har jag varit riktig kass en hel vecka... BLÄ. Måste bara spy ur mig lite här så jag kan släppa det sen!

Suck...
e.


Kommentarer
Postat av: patrik

Hej hej "hostmonstret" hoppas verkligen att du blir bättre snart så du slipper ha så ont när du hostar, hade jag varit dr så hade jag fixat till dig lite.

puss

2006-11-23 @ 14:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback